piątek, 16 marca 2012

Ambicje


Ambicje - słowo teoretycznie neutralne, praktycznie pozytywne, chyba że z przedsłowiem "chore".

dziś ambicja nietypowa, relikt dawno minionych lat: ambicja zostania nikim
chora na swój sposób, bo gdzie tu kariera sława i bogactwo...

mam ambicję zostać nikim:
... wielkim
... szczególnym
... wyjątkowym

mam ambicję by to czy odczuwam szczęście czy smutek zależało wyłącznie ode mnie, nie od otoczenia
mam ambicję żyć dla dobra swojego i otoczenia
mam ambicje kochać to co już jest,  bo to jest od samego początku
mam ambicję nie kupować jutrzejszego dnia kosztem dzisiejszego
mam ambicję nie rozbijać się o słowa
mam ambicję nie musieć nic, lecz chcieć
mam ambicję służyć
mam ambicję do niczego się nie przywiązywać, niczego się nie wyrzekać
mam ambicję uczyć się od wszystkiego i wszystkich
mam ambicję nie poprawiać Doskonałości
mam ambicję zaufać

"bo choćbym szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo Pan jest ze mną"

ambicję pozostania sobą


zacne wyzwania, czy podołam? czy Ty podołasz jeśli się z częścią utożsamiasz?

nieważne

nie muszę nigdzie dotrzeć, gdyż zawsze jestem tam gdzie jestem

Stanie się  to co ma się stać
Bo dzieje się, to co ma się dziać

wyjątkową receptę na powyższe podaje mistrz Pangloss: Trzeba milczeć i uprawiać swój ogródek”


pax & bless

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz